سبد خرید: (0) مورد
به دیجیت بازار بپیوندید
ورود / ثبت نام
محصولات
سبد خريد
 
0 مورد
مقایسه محصولات
محصولی برای مقایسه انتخاب نشده است!
ورود به سيستم
آدرس پست الكترونيك:
كلمه عبور:

کلمه عبورتان را فراموش کرده اید؟
هنوز ثبت نام نکرده اید؟
تگ محصولات
به پرداخت ملت
به پرداخت ملت
پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد
پرداخت الکترونیک پاسارگاد
کاتالوگ آنلاین
کانال تلگرام دیجیت بازار

پاسخ به پرسشهای متداول

     

پرسش‌های متداول

 

حساب کاربری

چطور میتوانم در بازار دیجیتالی ثبت نام کنم؟

پاسخ:   شما جهت ثبت هر گونه درخواست خرید یا سفارش در "بازار دیجیتالی"، نیاز به ثبت نام در سایت دارید. برای انجام این کار کافی است تا آیکون  "ورود و ثبت نام" را از قسمت بالای صفحه انتخاب نمایید.

با انتخاب این گزینه وارد صفحه ورود و ثبت نام در فروشگاه اینترنتی بازار دیجیتالی می شوید ، بر روی گزینه "ثبت نام"  کلیک نمایید.

با انتخاب این گزینه فرم ثبت‌نام در بازار دیجیتالی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.پس از تکمیل اطلاعات فردی بر روی گزینه "ثبت نام" کلیک نمایید.

توجه نمایید با انتخاب گزینه اشتراک خبرنامه میتوانید از آخرین اطلاعیه های بازار دیجیتالی از طریق ایمیل باخبر شود.

ایمیلی جهت اطلاع از فعال سازی حساب کاربریتان برای شما ارسال میشود.

 

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ:  شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

 

رمزعبور خود را فراموش کرده ام چه کاری باید انجام دهم؟

پاسخ:  با انتخاب گزینه "در صورتی که کلمه عبور خود را فراموش کرده اید بر روی این لینک کلیک نمایید."در صفحه ورود به فروشگاه ایمیلی حاوی رمز عبور به ایمیل شما ارسال می گردد. شما میتوانید پس از ورود به سایت از ناحیه کاربری رمز عبور خود را تغییر دهید.

 

ثبت و پیگیری سفارش

آیا برای خرید از بازار دیجیتالی نیاز به ثبت نام دارم؟

پاسخ:   بله ، شما میتوانید محصولات سایت را به سبد خرید خود اضافه نمایید ولی برای تکمیل فرایند خرید نیاز به ثبت نام در سایت دارید.

با عضویت در فروشگاه اینترنتی بازار دیجیتالی قادر خواهید بود:

با بهره گیری از دفترچه آدرس تکمیل مراحل سفارش سریع و آسان خواهد بود.

سفارشات شما در حساب کاربری ذخیره شده و قابل پیگیری خواهد بود.

امکان عضویت در خبرنامه و اطلاعیه های فروشگاه را خواهید داشت.

به هنگام مشاهده محصولات می توانید نظر خودرا در رابطه با محصول بنویسید.

دارای سبد خرید دایمی خواهید بود، که با بستن صفحه فروشگاه از بین نخواهد رفت.

استفاده از سایر امکانات فروشگاه برایتان ساده تر خواهد بود.

 

چطور خرید خود را در بازار دیجیتالی ثبت کنم؟

ازانتخاب شما سپاسگزاریم. ابتدا از گزینه ورود / ثبت نام" وارد حساب کاربری شوید. پس از وارد شدن با نام کاربری و رمز عبور خود گزینه افزودن به سبد خرید که در پایین هر کالا درج شده را انتخاب نمایید و پس از انتخاب تعداد مورد نیاز و چک کردن اطلاعات، گزینه ثبت سفارش را انتخاب نمایید.توجه نمایید برای انتخاب بهتر امکان مقایسه کالاهای هم گروه نیز برای شما وجود دارد. آدرس و نوع پرداخت خود را کنترل کرده و گزینه ثبت نهایی سفارش را بزنید. تیم خدمات مشتریان بازار دیجیتالی در اسرع وقت سفارش شما را ارسال خواهند نمود.

 

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

 

آیا می‌توانم برای شخص دیگری از دیجیت بازار خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید،در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش " انتخاب آدرس"، شما می‌توانید با انتخاب گزینه "افزودن آدرس جدید" آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.

 

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

پاسخ:  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت بازار دیجیتالی با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

 

آیا می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. و برای آگاهی از شرایط بازگشت دادن کالا به راهنمای مرجوع نمودن کالا مراجعه نمایید.

 

کالاهای عرضه شده در بازار دیجیتالی

آیا کالاهای عرضه شده در فروشگاه اینترنتی بازار دیجیتالی ، اصلی و نو می باشد؟

پاسخ :  تمام محصولات بازار دیجیتالی اصلی ، نو و دارای گارانتی معتبر می باشند. بازار دیجیتالی سلامت و نو بودن کالای خود را نزد شما تضمین می کند.

 

آیا امکان سفارش دادن کالایی که در سایت موجود نیست را دارم؟

پاسخ :  خیر، تنها امکان سفارش و خرید کالاهایی را دارید که در سایت دارای قیمت می باشد را دارید.

 

آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ:  کالاهای دارای قیمت که در سایت بازار دیجیتالی با وضعیت "موجود" مشخص شده، در انبار دیجیت بازار موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته به ندرت برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.

در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به "ناموجود" تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

 

پرداخت

چگونه میتوانم وجه کالای خریداری شده را پرداخت نمایم؟

پاسخ:  شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت بازار دیجیتالی و از طریق درگاه امن بانک ، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

 

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

 

آیا خرید از فروشگاه اینترنتی بازار دیجیتالی امن است؟

پاسخ:  برای فراهم کردن امنیت کامل شما، ما هیچ گونه اطلاعاتی که مربوط به حساب بانکی یا شماره کارت شما باشند را ذخیره نمی‌کنیم. سیستم پرداخت توسط وب سایت بانک انجام می‌شود و ایجاد ارتباط با این سایت به شیوه امن می‌باشد.

 

ارسال سفارشات

سفارش ها به چه شکل ارسال می شوند؟

پاسخ:  در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست پیشتاز ارسال می‌‏شوند.

 

هزینه ی پست برای شهرهای مختلف چگونه محاسبه میشود؟

پاسخ:  هزینه ارسال برای خریدهای بالاتر از 100هزار تومان رایگان و برای خریدهای کمتر از 100 هزارتومان تنها 8000 تومان می باشد.


زمان دریافت کالا بعد از تکمیل خرید چقدر است؟

پاسخ:  بسته به نوع کالا و مکان تحویل کالا، این زمان متفاوت است. در مجموع این زمان در تهران بین 4 تا 6 روز کاری میتواند باشد.

 

آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست پیشتاز ، ارسال شده رهگیری کنم؟

پاسخ:  بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست پیشتاز ارسال شده می‏‌توانید شماره 10 یا 20 رقمی مرسوله پیشتاز را در آدرس زیر وارد کنید:

http://itemtracking.post.ir/

 

 

شما فروشگاهی برای بازدید یا خرید از محصولات دارید؟ امکان مراجعه حضوری داریم ؟

پاسخ:  بازار دیجیتالی یک فروشگاه آنلاین اینترنتی و فاقد فروشگاه فیزیکی می باشد، با وجود این برای خرید فقط کافیست از سایت بازار دیجیتالی و طبقه بندی های متفاوت محصولات ما بازدید نمایید.

 

 

 

     
ادامه
کپی‌رایت © 2017 دیجیت بازار
راه اندازی شده توسط فروشگاه ساز ویرچو